Anunț de achiziție directă (servicii)
Asociaţia Filantropia Oradea implementează proiectul „Servicii de integrare pentru beneficiarii unei forme de protecție și pentru străinii cu ședere legală în România, în Regiunea de Vest” număr de referință FAMI/15.03.05.
În vederea derulării activităților proiectului nostru pentru organizarea evenimentului de lansare a proiectului, în data de 14.06.2016, interval orar 09:00 – 15:00, este necesară achiziția de:
- Servicii de masă (prânz) și pauză de cafea participanți (preț/persoană - pt cca. 20 persoane)
- Sala eveniment lansare.
SPECIFICAȚII: Se solicită o ofertă de sală, localizată în Oradea, în vederea închirierii și servicii catering în scopul derulării unui eveniment tip conferință/seminar, în următoarele condiții:
- Să poată fi închiriată între orele 08:30 - 14:00, în data de 14.06.2016!
- Sa dețină următoarele caracteristici:
- capacitate 20-40 de persoane
- mobilier pentru aranjament U-shape, 20-40 de scaune pentru audiență + mese / birouri
- ecran de video proiectie, videoproiector și laptop
- welcome coffe / ceai pentru participațti servit în intervalul 9:30 – 10:00.
- un coffee break (ceai, cafea, fursecuri, apă plată și sucuri) la ora 11:00
- servicii catering prânz (bufet suedez) pentru un numar de 20 de persoane ce va fi servit incepand cu 12:30. Pranzul să conțină: ciorba și supă + felul II (cu și fără carne de porc + salată + desert + apă și bauturi răcoritoare și cafea.
Astfel, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a ne comunica, prin fax 0259 436 601 sau pe email adrianapopa@filantropiaoradea.ro, oferta societăţii dumneavoastră exprimată în lei cu TVA/buc.