Cerere de ofertă
1.Informații despre Autoritatea contractantă,
Adresa poștală: ASOCIAȚIA FILANTROPIA ORADEA, cu sediul in Municipiul Oradea, Str. Episcop Roman Ciorogariu, nr.3, județul Bihor, cod de înregistrare fiscală nr. 25661911, telefon: 0259.436.601, e-mail: centru@filantropiaoradea.com, reprezentat prin Lazar Laurentiu-Ioan presedinte, adresă de corespondență, Municipiul Oradea, Str. Buzăului , nr.2 B
2. Informații despre contextul care a determinat achiziționarea produselor:
Având in vedere necesitatea abonamentului de acces la sistemul de telemedicina pentru implementarea proiectului „centre comunitare integrate: program strategic de creștere a accesului populației vulnerabile la servicii socio-medico-educationale de calitate”, consideram oportuna demararea acestei achiziții.
3. Obiectul achiziției servicii de utilitate publica in cadrul proiectului, cod CPV 65000000-8 — Utilitati.
Descrierea serviciilor de abonament acces sistem de telemedicina solicitate:
Abonamentul acces sistem de servicii medicale telemedicina include un pachet de servicii medicale si costuri aferente bunei desfasurari a consultatiilor medicale de specialitate de catre medicul specialist in statia fixa si a sistemului de telemedicina in general, si include:
- asigurarea infrastructurii IT necesara transmiterii si receptionarii consultatiei in sistem de telemedicina in statia fixa pentru realizarea serviciilor medicale de specialitate, sa puna la dispozitia proiectului conexiunea la internet pentru 2 statii mobile de telemedicina pentru locatiile Oradea, Alesd, Gepiu, Lugasu de Jos, Bratca și Suncuius.
- asigurarea securitatea cibernetica a transmisiei consultatiei in sistem de telemedicina si asigurarea GDPR a datelor medicale, conform legislatiei in vigoare pentru realizarea serviciilor medicale de specialitate
- asigurarea sistemul de transmisie on line pentru statia fixa si mobila in vederea realizarea serviciilor medicale de specialitate
- asigurarea suportului medical de specialitate pentru echipa medicala mobila managementul sanitar al consultatiilor realizate in sistem de telemedicina
4. Modalitate de achiziție selectate:
Achiziție directă conform dispozițiilor art. 7, alin. 5 din Le ea nr. 98/2016 din 19 mai 2016 privind achizițiile publice .
Se organizează achiziția, exclusiv prin Sistemul Informatic Colaborativ pentru Achizițiile Publice (SICAP).
Nu se acceptă ofertele alternative.
Procedura se finalizează prin: achiziție publică pe bază de contract de achiziție publică
Durata contractului: 6 luni, cu posibilitate de prelungire la 8 luni.
Valoare totală estimată: 16.800 lei fara tva., 2800 lei/luna fara tva.
Valoare estimata pentru posibilitatea de prelungire la 8 luni 22.400 lei fara tva.
5. Legislația aplicată:
1. Lege nr. 98/2016 din 19 mai 2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare.
2. Hotărâre Nr. 395/2016 din 2 iunie 2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice cu modificările și completările ulterioare.
6. Modul de elaborare si de prezentare a propunerii financiare a ofertei:
1) Limba de redactare a ofertei: Limba română
2) Perioada de valabilitate a ofertei: - minim 90 zile
3) Modul de prezentare a propunerii financiare
Cerințe obligatorii:
Oferta financiară se va prezenta conform formularului de ofertă atașat și postarea în cadrul catalogului propriu din SICAP a poziției de catalog conform invitatiei de participare publicata de Asociatiei Filantropia Oradea pe site-ul institutiei www.filantropiaoradea.ro
Prețul ofertei va fi exprimat în lei/ pachet.
Prețul în lei rămâne ferm si nu se actualizează/ ajustează, pe toată durata de derulare a contractului de achiziție publică.
Va fi declarată câștigătoare, oferta care va prezenta cel mai mic preț.
Nu se acceptă oferte alternative.
7. Modul de prezentare a ofertei:
Ofertele se transmit la adresa: Oradea, str. Buzăului, nr.2B
- Persoana responsabilă: Ioan ROȘAN
- Data limită pentru depunerea ofertei: 31.03.2023 ora 12.00.
- Riscurile transmiterii ofertei cad în sarcina ofertantului.
Ofertele transmise după data de 31.03.2023 ora 12.00, vor fi considerate oferte întârziate .
8 Criteriul de atribuire
Criteriul de atribuire ce se aplică: prețul cel mai scăzut, conform art. 187, alin. 3, lit. A) din Legea nr. 98/2016 din 19 mai 2016 privind achizițiile publice.
9 Plata se va face cu ordin de plată în contul operatorului economic, în termen de maxim 30 de zile.
Întocmit,
Responsabil Achiziții
Ioan ROȘAN