Crosul Roz
Cine suntem noi?
Proiectul Pink Campaign a fost initiat de:
Asociaţia Filantropia Oradea
Asociatia Actiune in voluntariat
Asociaţia Plus
Fundatia Sfintii Trei Ierarhi
Rotary Club Oradea
Visual Media Art
Școli partenere:
Școala Generală Nicolae Bălcescu Oradea, Liceul de Artă din Oradea, Liceul Telogic Ortodox ”Roman Ciorogariu” Oradea, Colegiul Pedagogic ”Iosif Vulcan” Oradea, Colegiul Emanuil Gojdu Oradea.
De ce am initiat Pink Campaign?
Cancerul este a doua cauza de mortalitate in Romania. In judetul Bihor, traiesc 1551 de persoane care sufera de cancer la san si numarul acestora este in continua crestere. In prezent, in Oradea, nu exista nici un centru care sa ofere sprijin si suport persoanelor care sufera de acesta afectiune.
Ce ne propunem prin Pink Campaign?
Scopul proiectului Pink Campaign consta in implicarea comunitatii locale in crearea PRIMULUI Centru de informare si suport pentru persoanele afectate de cancerul la san.
Proiectul are 2 obiective principale:
- Informarea persoanelor in legatura cu cancerul la san, tratarea si prevenirea acestei boli
- Cresterea solidaritatii la nivel comunitar prin implicarea companiilor, facultatilor, scolilor, precum si a altor persoane interesate in acest proiect
Prin centrul de informare si suport ne propunem:
- crearea unui grup de suport pentru persoanele afectate de aceasta boala si familiile acestora
- realizarea de evenimente informative (seminarii, conferinte, etc.), la care sa participe specialisti in domeniu
- oferirea de consultanta psihologica gratuita pentru persoanele afectate si familiile acestora
- incurajarea intalnirilor de grup si oferirea cadrului adecvat pentru desfasurarea acestora
- realizarea unui site, unde persoanele interesate pot gasi informatii legate de aceasta boala, evenimente, experiente personale, precum si un forum
Acest centru se adreseaza urmatoarelor categorii de persoane:
- persoane care sufera de cancer la san
- familii ale acestora
- medici si specialisti in domeniu
- voluntari si persoane interesate
Care sunt activitatile?
In cadrul Pink Campaingn vor avea loc 2 actiuni de informare si fund-raising in vederea crearii Centrului de informare si suport pentru persoanele afectate de cancerul la san:
Pink Party: 3 Martie, Yellow Submarine
Pink Cross: 5 Martie, Parcul 1 Decembrie, orele 10.00-14.00
Cum poti sa te implici?
In cadrul acestei campanii, fiecare participant poate sa isi aleaga in functie de profil, categoria care i se potriveste cel mai bine:
- Categoria Companii, organizatii, institutii non-profit si mass media
- Categoria Scoli & Grupuri de initiativa
- Categoria persoane fizice
Ce poti castiga?
- Vei lua parte la crearea primului Centru de informare si suport pentru persoanele afectate de cancerul la san
- Te vei implica in rezolvarea unei probleme sociale
- Te vei distra impreuna cu noi
SI …:
Exista 3 categorii de premii:
- Cel mai bun fund-raiser
- Cine alearga mai mult
- Tombola
Regulamente de participare aici:
Regulament de participare la cros pentru grupuri de iniţiativă şi şcoli
Regulament de participare la cros pentru persoane fizice
Regulament de participare la cros pentru companii
Rezultatele competiţiei:
Peste 100 de participanți în echipe de câte 10 alergători și participanți la proba individual
Premii:
La categoria cea mai buna echipa de promotori:
1. Liceul Teologic Ortodox "Roman Ciorogariu" Oradea
suma strânsă pentru campanie: 382 Lei
2. Liceul de Artă din Oradea
suma strânsă pentru campanie: 265 Lei
3. Promotori independenţi Andrei şi Anca
suma strînsă pentru campanie: 210 Lei
Premiile la acestă categorie au constat în 9 vouchere de 50 Lei pentru produse oferite de SC Benvenuti SRL
La categoria cei mai buni alergători - echipe:
1. Colegiul "Emanuil Gojdu" Oradea - 70 de ture efectuate
premiul primit: 10 abonamente la teatru, oferite de Teatrul de Stat Oradea
2. Liceul Teologic Ortodox Român "Roman Ciorogariu" Oradea - 60 de ture efectuate
premiul primit: 10 bilete de cinema, oferite de Hollywood Multiplex
3. Liceul de Artă din Oradea - 55 de ture efectuate
premiul primit: 10 bilete valorice pentru meniul zilei oferit de Restaurantul Varadia
La categoria cei mai buni alergători - individual:
1. Lukas Kavaliuskas - 10 ture efectuate
premiul primit: cină la Restaurant Scorilo
2. Daniela Jurcuţiu - 4 ture efectuate
premiul primit: un cupon valoric de 50 de Lei pentru produse oferite de SC Benvenuti SRL
3. Morganie Beauvais - 6 ture efectuate
premiul primit: un cupon valoric pentru servicii de frizerie la Firzeria "Igiena" din Oradea
Tobola:
S-au extras 17 numere: 786, 467, 469, 562, 613, 230, 59, 789, 566, 118, 243, 176, 246, 402, 625, 761, 826
Numerele pentru care s-a revendicat şi s-au eliberat premii: 786, 562, 613, 230, 59, 789, 566, 625
Premiile au fost oferite de SC Organique SRL în produse cosmetice ecologice; Jocuri Puzzle de la Raiffeisen Bank
Suma totală strână de campanie: 3002 Lei
Reacţii de presă:
Crisana conferinta de presa
Crisana eveniment + galerie foto
TVS (video)
Galerie Video:
Galerie Foto:
Facebook - Actiune in voluntariat
Link-uri: